Regulamin

Regulamin świadczenia usługi „Betanet Newsletter”
Ostatnia aktualizacja: 02.04.2012

  1. Wydawcą „Betanet Newsletter” jest Betanet Sp. z o.o. z siedzibą w Grabówki.
  2. W ramach ww. usługi, za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez użytkownika adres e-mail wysyłana jest przez Betanet sp. z o.o., w sposób cykliczny i bezterminowo informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) zwana dalej „Newsletterem”.
  3. Usługa subskrypcji Newslettera serwisu www.betanet.pl jest usługa bezpłatną i dostępną dla każdego użytkownika serwisu.
  4. Newsletter jest przesyłany do zarejestrowanych użytkowników dwa do czterech razy w miesiącu.
  5. Newsletter zawiera między innymi reklamy, aktualną ofertę handlową oraz informacje o operacjach handlowych i wydarzeniach dotyczących firmy Betanet Sp. z o.o. .
  6. Zamówienie usługi „Newsletter” przez użytkownika następuje poprzez dokonanie następujących czynności rejestracyjnych na stronie internetowej www.betanet.pl:
    • wpisanie w odpowiednim formularzu adresu e-mail na który użytkownik chce otrzymywać Newsletter. Formularz dostępny jest na oznaczonych stronach serwisu www.betanet.pl oraz odpowiednich stronach wprowadzających, widocznych dla użytkownika w czasie wizyty na stronach serwisu www.betanet.pl,
    • potwierdzenie chęci otrzymywania informacji promocyjnych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym,
    • aktywowanie linku zawartego w e-mailu wysłanym automatycznie na podany przez użytkownika adres, w celu weryfikacji poprawności informacji podanych podczas rejestracji.
  7. Brak potwierdzenia poprawnej weryfikacji adresu e-mail użytkownika, skutkuje usunięciem wprowadzonych danych do bazy po 7 dniach od daty wpłynięcia danych do bazy.
  8. Zamówienie przez użytkownika Newslettera jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przyjęcie dodatkowych przesyłek zawierających oferty handlowe Betanet oraz informacje o organizowanych przez Betanet Sp. z o.o. akcjach promocyjnych.
  9. Korzystanie przez użytkownika z usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest uwarunkowane posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
  10. Każdy „Newsletter” zawiera:
    • informację o nadawcy,
    • wypełnione pole „temat", określające treść przesyłki,
    • informację o sposobie rezygnowania z usługi lub zmienienia jej parametrów (np. Adresu poczty elektronicznej użytkownika)
  11. Każdy subskrybent „Newslettera” może zrezygnować jego otrzymywania poprzez kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości .
  12. Adres e-mail, podany przez subskrybenta dla celów subskrypcji Newslettera nie będzie dalej przetwarzany i przekazywany podmiotom trzecim bez jego zgody.

 

Zaufali nam: